Itaalia

Kodujutule natukene reisijuttu ka pisikese sutsakana siia. Veetsime 9 päeva Itaalias puhkusel. Oleme neljal korral käinud Como järve ääres(seal me ka kihlusime) ning seekord mõtlesime mere poole põrutada. Käisime Portofinos, Genovas ning Maggiore järve ääres olime viimastel päevadel. Võib öelda, et Itaalia on meie südames ning kunagi pettuma ei pea. Meeletu kuumus oli muidugi, ca 40 soojakraadi, merevesi oli maagiliselt soe, söök oli fantastiline ning itaallased ise megatoredad nagu alati. Maggiore järve ääres olime esimest korda ning peab ütlema, et selline rahulik külaelu meeldib rohkem kui suurema koha melu. Maggiore järves on ka pisikesi saarekesi, seega vaatamist on küllaga. Lisaks sõitsime mööda järve kallast ka suhteliselt Sveitši piiri ligidale, kus oli üks viimane kuid väga imeilus külakene. Itaalia järved on külastamist väärt kindlasti ning ka Garda järve ääres tahaks ära käia. Ehk järgmine aasta, kuna Itaalias käimine on kujunenud pea iga-aastaseks juba.

▪️

Aga kodus on ka nii hea olla. Kodu lõhn ja oma voodi on ikka üle kõige.

Käisime tagasitulles ka kiiresti Ikeast läbi ning kuna ma olen riidekapi otsingul, siis jäi mõningad kapid silma. Kes on endale riidekapi sealt ostnud võib teada anda, kuidas rahul olete ja mida ostes silmas pidada? Kuna meil on all üks tuba päris pisike, siis hakkas üks selline nurgakapp meeldima, kompaktne ja megamahukas tundus ka. Lisaks sobiks ka toas oleva Hemnes sarja päevavoodiga ning natukene ruumi isegi jääks kuhugile nurka isegi üle. Aga kuna alumise toa lagi on suht madal, siis peab veel täpselt üle mõõtma, et ikka sisse mahuks lol. Eestis kahjuks valikut ei ole üldse, ühe valge puidust kapi olen leidnud ja thats about it!

Aga natukene pilte ka reisist ja loodan, et see soe jõuab ka siia!

Portofino, saime ka siinsamas ujuda. Imeline koht.

Milline õnn on teha pilte ja poseerida pildil, kui taustal on null inimest! Portofinol leidus ka disainerpoode. Emilio Pucci, Balenciaga ning taamal näha olev Salvatore Ferragamo.

Genova

Cannobio

Verbania, Lago Maggiore

Meie apartment on vasakul punakas majas, eelviimase korrusel, neli siinpoolset akent. Imeilus vaade piazzale.

Genova

Vaade meie korterist Lago Maggiore ääres

Viimasel päeval võtsime rahulikult. Jalutasime Verbania külakeses, saatsin postkaarte koju ning sõime viimaseid gelatosid/pastasid.

Isola Madre

Üks Maggiore saarekestest imeilusa aia ning villaga. Maggiore saartele saab mugavalt praamiga. Selleks kulus terve päev. Käisime läbi Isola Madre, Isola Bella ja Isola dei Pescatori. Viimases saime parima risotto ning saime ka ujuda. Saared on kokkuvõtvalt Borromeon islands, ehk siis kuuluvad Borromeo perekonnale. Kindlasti soovitan minna, sest sealsed villad on meeletult ilusad ja see ajalugu!! Minu enda INSTAGRAMi kontol leiab rohkem pilte just villade seest, kui pakub huvi. Imeline Itaalia barokk. Isola Bella villas oli isegi Napoleon ööbinud.

Cannobio

No vespakultuur on siin äge. Autot polegi vaja. Liiklus on Itaalias heas mõttes hull. Reegleid nagu pole, aga kõik sujub megahästi.