Kevad köögis

Ma alati nii nii ootan kevadet ja suve, seda erinevatel põhjustel. Kuid ennekõike toovad need aastaajad minu kööki rohkelt valgust. Õhtupäike loojub kööki ja nii mõnus on seal siis asjatada. Talvisel ajal on niigi valgust vähe, ent köök on siis nagu eriti pime 🥲 Lisaks on meie valgusallikad sooja tooniga ja minu meelest teeb see toa veel pimedamaks. Plaanis on kunagi külmemad lambipirnid panna 🌞

Valgus köögis on alati tervitatav. Renoveerides ei saanud ka teha avatud planeeringut, seega on köök eraldiseisev ja valgust napib. Kevadel ja suvel paitab õhtupäike ka seda ruumi õnneks hoolega.
Lisaks on mu suur unistus kööki saada laud ja toolid. Alguses isegi oli mõttes baarilaud + baaritoolid. Aga need pole ikkagi eriti praktilised. Mingid valikud on mul sõelale jäänud, aga ma olen väga pikalt kaalutleja, seega pean veel neid asju seedima.

Mõnusat maikuud!

Leave a comment